A Kancellária az Egyetemen működő önálló intézményi szintű támogató, működtetést segítő szervezeti egység, amely a kancellár közvetlen irányításával ellátja a gazdasági, pénzügyi, számviteli, kontrolling, belső ellenőrzési, humánfejlesztési, munkaügyi, jogi, kommunikációs, marketing, igazgatási, informatikai, beszerzési és közbeszerzési, vagyongazdálkodási, műszaki, üzemeltetési. logisztikai és szolgáltatási feladatokat, emellett kialakítja, működteti és fejleszti a belső kontrollrendszert, valamint felügyeli az Egyetem innovációs és nemzetközi tevékenységét.
A Kancellária feladatait az alábbi egységekre tagozódva látja el:
- Kancellári Kabinet
- Kommunikációs és Marketing Osztály
- Jogi Osztály
- Belső Ellenőrzés
- Folyamatszervezési főtanácsadó
- Gazdasági Igazgatóság
- Pénzügyi és Számviteli Osztály
- Bér- és Munkaügyi Osztály
- Kontrolling és Pénzügyi Tervezési Osztály
- Beszerzési és Vagyongazdálkodási Osztály
- Műszaki Igazgatóság
- Informatikai Osztály
- Műszaki és Üzemeltetési Osztály
- Szolgáltatási Igazgatóság
- Könyvtár
- Hallgatói Szolgáltatások Osztály
- Kollégium
A Kancellária szervezeti felépítését és működési rendjét a Kancellária ügyrendje tartalmazza.
Elérhetőségek
Szervezeti egységek
A szervezet munkatársai
Cím + Térkép
-
Kancellária: 1033 Budapest, Vörösvári út 105
Frissítve
2019.02.20.